söndag 12 augusti 2012

Boulderbiatches


Mange och Helena bjöd in till frukost i veckan och stärkta av Manges hembakta bröd passade vi, alltså Helena, Jenny, jag och Anja, på att träna lite ihop för ovanlighetens skull. Det har inte blivit så mycket av den varan de senaste åren eftersom det fötts både ett och flera barn i omaka takt.

Annars har veckan varit lite lugnare än den förra rent träningsmässigt. Jag blir ju lätt så himla ivrig och vill köra stenhårt direkt, men märker att kroppen inte riktigt klarar det så jag försöker ta det lite lugnt för att undvika skador. T.ex. gick jag närmre en timme med lillkillen i babybjörnen på magen, men det straffade sig i rejält onda fogar efteråt. Jag har också känt lite i en axel.

Här är veckans träningssummering:

Vecka 32
Må: Rehab, bicepscurls, chinns (4 i rad, totalt 11), 3 vändor klättring
Ti: Rehab, axlar (2 övningar), triceps, greppbräda, armhävningar (40 totalt)
Ons: vilodag
To: Rehab, bicepscurls, axelpress, 1 timmes promenad
Fre: Rehab, armhävningar, triceps, rygglyft
Lö: Rehab, greppbräda, campusstege, rörlighet, 2 vändor klättring
Sö: Cykling 30 min.


Inga kommentarer: